У Києві відбувся круглий стіл з питань професійної моделі банкіра

30 травня в Інституті банківських технологій та бізнесу відбулося засідання круглого столу на  тему: «Професійна модель банкіра».

 Метою круглого столу було обговорення сучасного стану та актуальних проблем підготовки фахівців для фінансово-кредитної сфери та банківського бізнесу в умовах сучасних викликів і загроз, розроблення рекомендацій з вироблення професійної моделі та контенту підготовки майбутніх фахівців для роботи у сфері банківського бізнесу.

Студенти Інституту банківських технологій та бізнесу Гонгало Наталя та Кулагін Деніс проінформували присутніх про основні вимоги до компетенцій підготовки банкірів. Так, на думку, студентів є 10 кроків до становлення професійного банківського працівника:

  • постійно інвестуйте у ваш професійний та персональний розвиток;
  • при появі нової теми, задавайте відкриті питання і демонструйте зацікавленість;
  • шукайте різні точки зору та використовуйте їх для розширення кругозору та як потенційну зону росту;
  • зробіть виклики вашим новим кращим другом;
  • поставте ваші зусилля на перше місце перед талантом і розглядайте невдачі в іншому світлі;
  • будьте в курсі новин та ставайте гнучким у вашій професійній сфері;
  • навчайтесь та тестуйте себе, не бійтесь допускати помилки у гонитві за знанням;
  • діліться своїми історіями успіху та новими цілями; підкреслюйте набуті навички;
  • візьміть проблему і придумайте чотири шляхи , якими ви можете перетворити її на ціль;
  • будьте вічним студентом і щотижня вивчайте щось нове.

 

Керівник напряму Департаменту розвитку транcакційного бізнесу та мікрокредитування АТ «ТАСКОМБАНК» Антон Зайонц зауважив, що в умовах розвитку інформаційної економіки на сьогодні є важливим отримання знань банкірами у галузі ІТ для подальшого впровадження інновацій у банках.

Голова фінтех асоціації України Ростислав Дюк приділив увагу навичкам, якими будуть володіти банківські працівники у 2020 році. Наприклад, вирішення комплексних завдань, креативне мислення, вміння керувати людьми, орієнтація на клієнта, гнучкість мислення тощо.

Участь у круглому столі взяли  представники Національного банку України, комерційних банків, а також науково-педагогічні працівники та студенти інституту.